Všeobecné obchodní podmínky
Podnikatele Luboš Havlík, se sídlem Labská 220/3, 625 00, Brno, IČ: 09744916
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) vymezují základní obchodní podmínky a vztahy mezi společností Luboš Havlík, IČ: 09744916 se sídlem Labská 220/3, 625 00, Brno, a jeho zákazníky v oblasti prodeje produktů, materiálu a poskytování služeb.
2. Podmínky a vztahy neuvedené v těchto VOP se řídí právním řádem České republiky, především příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník.
II. Vymezení pojmů
1. Zhotovitel je Luboš Havlík, IČ: 09744916, sídlem Labská 220/3, 625 00, Brno. Zhotovitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Objednateli zboží nebo poskytuje služby.
2. Objednatel - subjekt, který se Zhotovitelem uzavírá smlouvu o dílo na straně druhé. Za Objednatele je v těchto obchodních podmínkách považována fyzická či právnická osoba bez ohledu na to, jde-li o spotřebitele, či nikoli.
3. Spotřebitel - dle těchto obchodních podmínek je určená osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Spotřebitel se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, v jakém se ho týkají, občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
4. Internetové stránky - internetové stránky na adrese www.hodinovymanzelhavlik.cz provozované Zhotovitelem.
III. Informace o nabídce a cenách
1. Informace o nabídce Zhotovitele jsou dostupné na internetových stránkách Zhotovitele.
2. Ceny zboží a služeb Zhotovitele jsou upraveny aktuálním ceníkem uvedeným na internetových stránkách Zhotovitele. Platnost cen je do jejich odvolání nebo změny v ceníku.
IV. Objednávky a jejich vyřizování
1. Objednávku může Objednatel učinit prostřednictvím internetových stránek, a to na základě vyplnění objednávkového formuláře, v němž musí být pravdivě vyplněny požadované údaje, nebo je možné zaslat písemnou nebo e-mailovou objednávku na adresu Zhotovitele.
2. Učiněním objednávky Objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami a závazně objednává předmět objednávky. Na základě objednávky Objednatelem a potvrzením objednávky Zhotovitelem dochází k uzavření smlouvy o dílo.
3. Uvede-li Objednatel při vyplňování údajů v objednávkovém formuláři za účelem uzavření smlouvy o dílo své obchodní jméno a identifikační číslo, má se za to, že je smlouva uzavírána s podnikatelem (nikoliv tedy Spotřebitelem) v rámci jeho podnikatelské činnosti, a dle znění těchto obchodních podmínek bude považován za Objednatele.
4. Uzavřením smlouvy o dílo Objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Objednatel dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
5. Okamžikem uzavření smlouvy o dílo Objednatel přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den uzavřen smlouvy o dílo.
6. Podáním objednávky Objednatel souhlasí s těmito VOP, akceptuje nabídku Zhotovitele a závazně objednává předmět objednávky. Objednávka je návrhem smlouvy o dílo nebo smlouvy o poskytnutí služeb.
7. Podstatné náležitosti objednávky zahrnují: identifikaci předmětu objednávky - obchodní název nebo jednoznačný popis služeb či zboží, identifikaci objednatele – firma/jméno, IČ, sídlo/adresa, kontaktní osoba, telefon, způsob dodání, způsob platby.
8. Vyřízením nebo potvrzením objednávky je uzavřena smlouva o dílo nebo smlouva o poskytnutí služeb.
V. Právo Objednatele odstoupit od smlouvy
1. Od smlouvy o dílo je oprávněn Objednatel odstoupit, pokud Zhotovitel nenastoupí ve sjednaný termín ke zhotovení díla, ani po uplynutí 48 hodin po něm.
2. V případě platného odstoupení od smlouvy si strany vrátí případně přijatá plnění.
3. V případě, že dojde mezi Zhotovitelem a Spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o dílo nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz, Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou, komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VI. Dodací podmínky
1. Služba je poskytnuta Zhotovitelem na předem určeném místě dle specifikace Objednatele.
2. Dodací lhůta je specifikována při potvrzení objednávky.
VII. Platební podmínky
1. Služby zhotovitele je možné uhradit především hotovostní platbou či bezhotovostním převodem předem na zálohovou fakturu.
VIII. Záruka, odpovědnost za vady, reklamace
1. Na jednotlivé části díla a zboží poskytuje zhotovitel záruku, která se vztahuje:
1. 1. na výrobní vady dodaného zboží,
1. 2. na vady práce.
2. Záruční doba na zboží i práce je v délce 24 měsíců.
3. Objednatel je povinen osobně dílo převzít a řádně zkontrolovat a prohlédnout. Prohlídku je Objednatel povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Pozdější reklamace z těchto uvedených důvodů nebude uznána.
4. Zhotovitel nezaručuje, že dodané dílo splní všechny požadavky Objednatele. Záruka se nevztahuje a za vadu díla dále nelze považovat:
4. 1. případy, kdy je dílo používáno v rozporu s dokumentací,
4. 2. bylo-li dodáno na dílo zboží Objednatelem, který na nevhodnost dodaného zboží předem upozornil,
4. 3. bylo-li do díla zasahováno třetí osobou.
5.Zhotovitelí nese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní porušením svých povinností. Zhotovitel nenese odpovědnost za ušlý zisk.
6. Reklamaci díla je možné uplatnit písemně na adresu sídla nebo provozovny Zhotovitele.
7. Reklamace musí obsahovat:
7. 1. identifikaci Objednatele včetně uvedení kontaktní osoby a kontaktních údajů,
7. 2. přesné označení reklamovaného díla,
7. 3. popis reklamované vady,
7. 4. kopii dokladu o úhradě díla.
8. Objednatel provádí zaslání předmětu reklamace na vlastní náklady a odpovědnost.
9. Řádně uplatněná reklamace bude vyřízena v souladu s těmito VOP a občanským zákoníkem v co nejkratší možné době.
IX. Ochrana osobních údajů
1. Podmínky a vztahy ochrany osobních údajů se řídí právním řádem České republiky především příslušnými ustanoveními právních předpisů, včetně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.
X. Závěrečná ustanovení
1. Zhotovitel je oprávněn převést práva a povinnosti ze Smlouvy na svého právního nástupce nebo postoupit pohledávky plynoucí z obchodních vztahů na třetí osobu.
2. Objednatel bere na vědomí, že projevuje výslovný souhlas s dodržováním těchto VOP, se kterými se řádně seznámil na internetových stránkách, porozuměl jim a zavazuje se je dodržovat.
3. Zhotovitel je oprávněn změnit jednostranně tyto obchodní podmínky a je povinen bez zbytečného odkladu zveřejnit novou verzi obchodních podmínek na svých internetových stránkách.
4. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 25. května 2021.